OVERKLIGT!

Jag har blivit pappa! Förra onsdagen kom vår prinsessa till oss!

Onsdagen 7e Januari:
1000 - Inställde oss på förlossningen, Ann-Kristin fastandes..
12-1300 - Ann-Kristin fick dropp och kateter och för litet linne.
1400 - Rullade in Ann-Kristin till operationssalen..
1455 - Då kom hon ut; Tyra Cirkeline Carlsdotter Rasin, 2910 gram och 48 cm!
(Runt 11-1130 någongång så åt jag borås kanske äckligaste kebabtallrik.. Pizzeria Vallentino, jag älskar inte er!)

Det finns inte ord som kan beskriva de känslor som väckts inom mig! Jag kan själv inte riktigt greppa det.. Självklart har man vetat att en förälders band till dennes barn är starkt, men att det var såhär..? Jag är i vilket fall som helst jävligt nöjd med livet! Vi får sova tillräckligt, Tyra äter, sover och ger ifrån sig senapsliknande gegga som hon ska och Ann-Kristin är den sanna hjältinna och mjölkko som gör kvinnan till en moder..

Sen måste jag tillägga något som alla föräldrar säger, men Tyra är det vackraste barn som funnits i hela världen! Ibland när hon sover och jag gjort något annat, så måste jag verkligen smyga intill och peta lite på henne eller bara titta! FÖR HON ÄR SÅ JÄVLA SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0