Bara för att härma dig...

OK, har bloggat lite innan, och tänkte att jag ska göra det igen! Inte bara för att retas med Ann-Kristin utan även för att det händer ju grejer; jag kom in på skolan, jag går ner i vikt, jag har jobb fram tills skolstart och vi ska får en bebis!

Skolan: Komvux (som jag har en jävla massa fördomar om), känns kanske lite knepigt.. Men sjukt bra! Läser in gymnasielinjen Hotell/Restaurang på 1 år. Skolan ligger ungefär 5-600 meter från hemma och det är bara 12 elever, så jag tror att det kommer bli hur bra som helst!

Vikt: Allmänt känt att Carl är en tjockis (utan kläder är det lätt att missta mig för en naken Peter Griffin), försöker jobba på det! Ska egentligen vara power-walk varje dag, men jag har soffmagneter i min röv, så det blir kanske 4-5 gånger i veckan! Alltid något, och det BEHÖVS!

Jobb: Tillbaka på Montessori, lärarvikarie.. Omväxlande, ganska bra kaffeautomat och helt klart sköna kollegor! Fast jädrans bra på ett sätt att äntligen komma därifrån, kanske lallat runt där för länge?

Bebis: Ja, jävlar..! Ann-Kristin blir tjock, det är kul.. Pruttar mycket, låter kul.. Det är egentligen bara kul att det kommer en liten knodd! Läskigt ibland, fast det tycker jag mest för att en bebis tar sån jävla plats i lägenheten! Vi har ju inte världens största badrum, och ändå ska det in skötbord och blöjhink, och katten ska ju bajsa också så lådan måste ju få plats.. PANIK!

Nu kom hon hem så jag måste väl diska! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0