Jag är rätt dålig..

..på att uppdatera min blogg! Men va fasen, jag pratar så mycket under dagarna så jag har sagt det mesta när jag till slut sätter mig vid datorn! I vilket fall; skolan går väldigt bra. Tror jag lär mig något i princip varje dag! Kanske kunde önska sig lite mer tid för "roligare" matlagning, men det kommer senare! I dagsläget fungerar det inte för man vet inte vilka trötta jävlar som orkar resa sina morgonrövar ur sängen och komma till skolan. Fattar inte riktigt, man tar lån från CSN för att få en utbildning, och med det förhoppningsvis ett jobb efteråt, men ändå så skiter folk i det! Hur funkar det? Och framför allt, det stör mig i min utbildning! Idioter! Bebisen i min vackra prinsessas mage låg ju åt fel håll (huvudet uppåt), så igår var vi på förlossningen och skulle försöka vända henne. Dock har vi en tjurskallig avkomma så vi fick en tid för kejsarsnitt! Så den 7e Januari, kl 1000 ska vi hämta ut ett barn.. Det är som att köpa katt, eller typ beställa smörgåstårta.. Idag blir det grillad tonfisk med citronsås och rostad potatis, nice! Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0